Rodvig-Busene - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van Jos Roelands - WaarBenJij.nu Rodvig-Busene - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van Jos Roelands - WaarBenJij.nu

Rodvig-Busene

Door: jos

Blijf op de hoogte en volg Jos

28 Juni 2019 | Denemarken, Kopenhagen

Vandaag vanaf het begin heuvel op en heuvel af, richting het eiland Mon. Onderweg veel velden met tarwe gezien, rustige wegen en soms een stukje hoofdweg. Lunchpakket op na 50km, nog twintig kilometer naar Stege waar ik wil stoppen om echt te lunchen. Eerst nog een grote brug over om op het eiland te komen. Na de pauze naar Mons Klint, krijtrotsen met daarin overblijfselen van de meteoriet inslag waardoor de dinosaurussen uitgestorven zijn. Mooi om te zien, wel eerst 497 treden naar beneden via een houten trap en ook weer naar boven. Twee kilometer verder was mijn B&B voor vandaag, aan de route dus makkelijker word het niet. 97km.

• 29 Juni 2019 - 09:24

Thom En Marlies:

Ha die Jos,
    Nu eindelijk eens aan het lezen van je reisverslag begonnen. Amai zeg, wat een nare treinstart had je. Maar... fietsen gaat gelukkig veel beter en mooier! Je conditie moet wel goed zijn, als je naast het fietsen ook nog 2x497 treden betreedt. Kanjer! Gelukkig heb je mooi weer. Heel fijn om je zo te volgen. Wij kennen niets van Denemarken, dus nu stimuleer jij ons om ook wat op te zoeken en te lezen. Je ziet, je fietstocht in je uppie werkt inspirerend door op anderen. Goed bezig Jos, ook vandaag een fijne tocht en tot volgend verslag!
    Zundertse groeten, ook namens Anneke,
    Thom en Marlies.

• 29 Juni 2019 - 15:25

Yvonne:

Leuk om je verslag te lezen.
    Onze reisplannen zijn omgegooid. Het wordt njet Berlijn maar Sicilië.
    Dus helaas zien we je niet.
    Veel plezier.
    Groetjes Yvonne en Ronald