Hanerau-Hademarschen-Wollingstedt - Reisverslag uit Wollingst, Duitsland van Jos Roelands - WaarBenJij.nu Hanerau-Hademarschen-Wollingstedt - Reisverslag uit Wollingst, Duitsland van Jos Roelands - WaarBenJij.nu

Hanerau-Hademarschen-Wollingstedt

Door: Jos

Blijf op de hoogte en volg Jos

03 September 2017 | Duitsland, Wollingst

Inderdaad lekkere broodjes bij de bakker om de hoek deze morgen, weer kraakhelder en fris. Vroeg op pad, dik voor 9u, na een paar kilometer de bossen in over betonpaden, overal rustig, weinig mensen gezien onderweg, toen ik bijna bij de Elbe was stopte mijn garmin ermee, leeg. Gisteren niet goed opgelet, al 3 dagen gefietst zonder op te laden. Dus na 3,5 dag is ie echt leeg.
Stom. De Elbe oversteken is no peace of cake, hier is ie 4km breed en het ene na het andere vrachtschip vol zeecontainers komt voorbij. Een half uur varen. Daarna een eetgelegenheid opgezocht waar ik ondertussen de garmin kon laden, na een uur was ie halfvol dus kon ik weer verder. Vanmiddag nog een landcafe gevonden met behulp van een vriendelijk echtpaar. Veel volk en lekkere taarten, had ik net nodig. Toen nog een uurtje fietsen en het gasthof is weer bereikt. 115km.

• 06 September 2017 - 18:13

Monique:

Mooie verslagen Jos veel fiets plezier nog gewenst geniet ervan groetjes