Vorden-Geldermalsen - Reisverslag uit Geldermalsen, Nederland van Jos Roelands - WaarBenJij.nu Vorden-Geldermalsen - Reisverslag uit Geldermalsen, Nederland van Jos Roelands - WaarBenJij.nu

Vorden-Geldermalsen

Door: jos

Blijf op de hoogte en volg Jos

16 Juli 2019 | Nederland, Geldermalsen

Vandaag een mooi stuk, na een paar kilometer langs landgoed Hackfort, dan verder door de Achterhoek richting de IJssel. Bij Bronckhorst met het pontje naar de overkant, door Brummen, en zo de Veluwe op, de posbank over naar Arnhem. Hier eindigt mijn gedeelte van de Europa-Radweg R1 die ik in Berlijn begonnen ben. De volledige route loopt van Calais naar Sint-Petersburg, da’s iets teveel van het goeie. Toen een stukje van de midden-Nederland route langs de Nederrijn tot Rhenen. Bij Rhenen de brug over en binnendoor naar Buren waar ik de LF 17 oppik. Nog een stukje naar Geldermalsen waar ik overnacht. Onderweg het jack weer uit en shirt aan, vandaag geen zon gezien onderweg maar de temperatuur is toch al beter dan de afgelopen drie dagen. 118km.