Seesen-Hoxter - Reisverslag uit Höxter, Duitsland van Jos Roelands - WaarBenJij.nu Seesen-Hoxter - Reisverslag uit Höxter, Duitsland van Jos Roelands - WaarBenJij.nu

Seesen-Hoxter

Door: jos

Blijf op de hoogte en volg Jos

12 Juli 2019 | Duitsland, Höxter

Vanmorgen weer op tijd op de fiets, rond half negen ben ik meestal wel weg. De eerste kilometers nog vlak maar daarna een klimmetje, vanaf vandaag word de weg wel beter, soms nog een stukje gravel maar verder alleen maar asfalt. Mooie omgeving, de heuvels blijven in zicht, ik fiets meestal door het dal. Onderweg weer broodjes op bij de bakker. Wel warm vandaag, broeierig met in de middag kans op onweersbuien, ik heb weer geluk, op een buitje na, ff geschuild, houd ik het droog tot de finish. Hoxter ligt aan de Weser, weer een mooi stadje met nogal wat toeristen net als ik. 94km.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Höxter

Jos

fietsfanaat

Actief sinds 27 Aug. 2017
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 9942

Voorgaande reizen:

25 Juni 2019 - 17 Juli 2019

Kopenhagen-Berlijn-Zundert

31 Augustus 2017 - 09 September 2017

Odense-Zundert

Landen bezocht: